مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 دی 1402 ساعت 10:302024-01-03ورزشي

پیگیر برگزاری مسابقات بین المللی MMA در کرمانشاه هستیم


مسئول انجمن MMA در استان کرمانشاه از پیگیری برای برگزاری مسابقات بین المللی MMA در کرمانشاه خبرداد و گفت: به حمایت های استانداری و دستگاه های ذیربط برای برگزاری این مسابقات نیاز داریم.

- ایسنا/کرمانشاه مسئول انجمن MMA در استان کرمانشاه از پیگیری برای برگزاری مسابقات بین المللی MMA در کرمانشاه خبرداد و گفت: به حمایت های استانداری و دستگاه های ذیربط برای برگزاری این مسابقات نیاز داریم.

پیمان یدی 13 دی در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه MMA رشته ای ترکیبی است که از حدود دو سال پیش توانست مجوز فعالیت در کشورمان بگیرد، افزود: این رشته ترکیبی از چند ورزش همچون بوکس، کشتی، موی تای، ووشو ساندا، جودو، کیک بوکسینگ و گراپلینگ است که در دنیا طرفداران بسیار زیادی دارد و به عنوان یک رشته پول ساز به آن نگاه می شود.

مسئول انجمن MMA در کرمانشاه با اشاره به گذشت یکسال از فعال شدن رشته MMA در کرمانشاه، تصریح کرد: هرچند که حدود یکسالی است این رشته در کرمانشاه راه اندازی شده، اما بسیاری از مردم هنوز اطلاع ندارند که این رشته ورزشی مجوز فعالیت گرفته، لذا زمانی که برای جذب اسپانسر می رویم، حاضر نمی شوند از آن حمایت مالی داشته باشند.

یدی در ادامه با بیان اینکه طی یکسال گذشته تلاش زیادی برای ایجاد زیرساخت ها و رشد و توسعه این رشته در کرمانشاه شده، عنوان کرد:


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیگیر برگزاری مسابقات بین المللی MMA در کرمانشاه هستیم

پیگیر برگزاری مسابقات بین المللی MMA در کرمانشاه هستیم